Author(s) | Collection number | Pages | Download abstract | Download full text |
---|---|---|---|---|
Khadzhypova S. E., Kotmaljova O. G., Labetska M. T., Navepko S. F. | № 1 (54) | 31-39 |
Аромополіграфія займає значне місце серед сучасних технологій оздоблення паковань, не тільки поліпшує їх дизайн, але також, внаслідок використання ароматичних фарб або ароматичних лаків, покращує сприйняття інформації про запаковані товари чи продукти. Розглядаються ароматичні зображення, утворені на картоні в процесі офсетного та цифрового струминного друку з використанням ароматизаторів для закритої презентації ароматів. Досліджується вплив зовнішніх факторів (охолодження, нагрівання та УФ-опромінення), часу і частоти використання ароматичних зображень на зміну стабільності та інтенсивність вивільнення ароматів.
За допомогою електронної мікроскопії показано взаємодію ароматичного лаку з картоном при друкуванні різними способами, зміну структури ароматичних покриттів після їх використання. Встановлено, що методи мікрокапсулювання, структура мікрокапсул, співвідношення діаметра та товщини капсульної мембрани впливають на якість аромату зображення. В результаті порівняння технологій друкування для утворення ароматничних зображень встановлені вимоги до вибору методу ароматизації та складу ароморечовин.
Підтверджується, що ароматичний лак можна успішно застосовувати в офсетному та трафаретному друці для оформлення та маркування упаковки відповідно до місця призначення.
Ключові слова: аромополіграфія, УФ-лак, ароматична капсула, мікроструктура, електронна мікроскопія