Author(s) | Collection number | Pages | Download abstract | Download full text |
---|---|---|---|---|
Khamula O. N., Soroka N. V., Vasiuta S. R. | № 2 (53) | 28-36 |
![]() |
![]() |
На основі рекомендацій розробникам і попередньо отриманих результатів дослідження проаналізовано фактори, що впливають на користування інтерфейсом мобільних пристроїв, та розроблено граф взаємозв’язків між цими факторами, які ієрархічно впорядковані за пріоритетністю впливу на процес (їх залежностей) та досвід користування інтерфейсом мобільних додатків. Проведено оцінку й оптимізовано багаторівневу модель факторів із використанням методу попарних порівнянь і шкали відносної важливості Сааті. З отриманих результатів можна зробити висновки, що розробники повинні більше уваги надавати функціональності систем і коректніше формулювати завдання, які треба розв’язати під час виконання певних дій. Як показали дослідження, не варто надавати вагомого значення брендам та їхнім анімаційним можливостям. Розроблені моделі дають можливість звернути увагу дизайнерів під час створення відповідних програмних засобів на актуальні фактори, які сприяють зручнішому та інтуїтивному використанню інтерфейсів.
Ключові слова: UX, Android, користувацький інтерфейс, мобільний додаток, прототип, фактори, графи, зв’язки, бінарна матриця залежності.