Methods of development of mobile application graphic design for remote interaction with patients

Author(s) Collection number Pages Download abstract Download full text
Hrabovskyi Ye. M., Коц П. Г. № 2 (67) 93-106 Image Image

Обґрунтовано актуальність тематики розробки графічного дизайну мобільного додатку для дистанційної взаємодії зі хворими в умовах короновірусу. Надано перелік функцій даного мобільного додатку. Запропоновано методику створення графічного дизайну мобільного додатку для дистанційної взаємодії зі хворими. Спроєктовано структурну схему технології створення мобільного додатку для дистанційної взаємодії зі хворими, яка дозволяє сформувати алгоритм реалізації технології розробки даного мобільного додатку. Проаналізовано специфіку здійснення процесу брейнштурму та створення попередніх ескізів дизайну. Здійснено вибір стилістики інтерфейсу, внаслідок чого обрано оформлення активних кнопок додатку. У якості найкращого варіанту оформлення кнопок обрано округлу форму. Створено мапу переходів user flow за допомогою сервісу Coogle. Продемонстровано шлях користувача, починаючи з входу у додаток та закінчуючи внутрішніми екранами кожного розділу додатку. За допомогою середовища Figma створено прототипи головних екранів додатку. Спроєктовано дизайн-систему для мобільного додатку для дистанційної взаємодії зі хворими. На основі даної дизайн-системи створено графічний дизайн інтерфейсу мобільного додатка для дистанційної взаємодії зі хворими. Розроблено інтерактивний прототип у середовищі Figma, який дозволяє створювати імітацію реального продукту, де працюють деякі елементи управління, а також є можливість переходити на екрани і взаємодіяти з інтерфейсом. У результаті тестування інтерактивного прототипу виявилось, що він адекватно відображається на певному мобільному пристрою.

Ключові слова: мобільний додаток, графічний дизайн, дистанційна взаємодія, інтерфейс.

doi: 10.32403/1998-6912-2023-2-67-93-106


  • 1. Hrabovskyi, Y., Brynza, N., & Vilkhivska, О. (2020). Development of information visualization methods for use in multimedia applications: EUREKA: Physics and Engineering, 1, 3–17 (in English).
  • 2. Khamula, O. H., Soroka, N. V., & Vasіuta, S. P. (2016). Factors of influence of interface use ba­sed on mobile applications: Naukovi zapysky [Ukrainskoi akademii drukarstva], 2, 28–36 (in English).
  • 3. Hrabovskyi, Y., & Kots, Р. (2022). Methodology for designing a mobile application for people with an active lifestyle: Polihrafiia i vydavnycha sprava, 2 (84), 22–35 (in English).
  • 4. Rossi, M. (2019). Eat More, Live Well: Enjoy Your Favourite Food and Boost Your Gut Health with The Diversity Diet. London : Penguin Life (in English).
  • 5. Rossi, M. (2019). Eat Yourself Healthy: An Easy-to-digest Guide to Health and Happiness from the Inside Out. London : Penguin Life (in English).
  • 6. Canessa, E., & Zennaro, M. (2012). A Mobile Science Index for Development: International Journal of Interactive Mobile Technologies, 6 (1), 4–6 (in English).
  • 7. Norris, D. (2017). Content Machine: Use Content Marketing to Build a 7-Figure Business With Zero Advertising. Kindle Edition (in English).
  • 8. Khamula, O. H., Soroka, N. V., & Vasіuta, S. P. (2016). Optimization of mathematical model of the impact factors hierarchy of the interface use based on mobile: Polihrafiia i vydavnycha sprava, 2 (72), 28–35 (in English).
  • 9. Hrabovskyi, Y., & Fedorchenko, V. (2019). Development of the optimization model of the interface of multimedia edition: EUREKA: Physics and Engineering, 3, 3–12. DOI: 10.21303/2461-4262.2019.00902 (in English).
  • 10. Mulisch, M. (2014). Tissue-Printing. Springer. DOI: 10.1007/978-3-658-03867-0 (in English).
  • 11. Safonov, I. (2018). Adaptive Image Processing Algorithms for Printing. Springer. DOI: 10.1007/978-981-10-6931-4 (in English).
  • 12. Hrabovskyi, Y., & Brusiltseva, Yu. (2022). The methodology of developing a mobile ap­pli­ca­tion design for creating a genealogical tree: Polihrafiia i vydavnycha sprava, 1 (83), 66–78 (in English).
  • 13. Aralova, N. I., & Kyiashko, O. Y. (2017). The Method of Technology Evaluation Based on Improved Cost Approach: Science and Innovation, 13 (3), 65–76. doi:10.15407/sci­ne13.03.065 (in English).
  • 14. Kapela, R., Guinness, K., & O’Connor, N. (2017). Real-time field sports scene classification using colour and frequency space decompositions: Journal of Real-Time Image Processing, 13, 4, 725–737. DOI: https://doi.org/10.1007/s11554-014-0437-7 (in English).