Author(s) | Collection number | Pages | Download abstract | Download full text |
---|---|---|---|---|
Чубак Є., Havenko S. F., Uhryn Ya. M. | № 2 (67) | 197-208 |
Розглядаються сучасні методи проєктування та систем організації промислових виробництв. Акцентується увага на найважливіших чинниках проєктування, організації та оптимального управління виробництвом. Адже саме вони забезпечують найбільш ефективне використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів підприємства, зниження собівартості та підвищення якості продукції. Описані основні цілі та методи організації виробництва, напрямки роботи щодо їх реалізації, які можуть бути використанні в проєктуванні пакувальних виробництв. Наведена класифікація виробництв, яка виокремлює їх за видом діяльності та основними цілями організації. Описані ймовірні напрями роботи щодо реалізації цілей організації виробництва. Наведено характеристики види виробництв та взаємозв’язок функціональних підсистем їх проєктування та організації. Виокремлено три види організації виробництва: по елементний (усі елементи виробничого процесу відповідають один одному); просторовий (пов’язаний з певним рівнем організації підрозділів та відповідним рівнем виробничої інфраструктури підприємства);часовий розріз організації виробництва (оптимальне поєднання в часі початку і закінчення окремих виробничих процесів, пов’язаних між собою). Описані сучасні форми організації виробництв. Тому розрізняють такі типи організації виробництва: одиничний, індивідуальний, серійний і масовий. Характерною ознакою поділу виробництва на організаційні типи є рівень спеціалізації робочих місць, який кількісно вимірюється коефіцієнтом закріплення операцій K і показує відношення сукупності операцій для виготовлення одиниці продукції до загальної кількості робочих місць. Розроблена узагальнена схема системи проєктування виробництв. Для проєктування сучасних пакувальних виробництв характерна інтегрована система, що охоплює всі його стадії - дослідження, проєктування, конструювання, технологічну підготовку, організацію виробництва, виготовлення пакувальної продукції
Ключові слова: методи, проєктування, форми і типи організації, паковання, глибокий друк, виробництво.
doi: 10.32403/1998-6912-2023-2-67-197-208