Феш М. С.

Рік Автор(и) Назва Номер
2024 Мазій Н. Г.
Феш М. С.
Запорожан Л. П.
Застосування маркетингового менеджменту в умовах цифровізації № 1 (68)
2023 Феш М. С. Основні інструменти маркетингових стратегій дигіталізації послуг № 1 (66)
2015 Запорожан Л. П.
Феш М. С.
Циквас Х. Р.
Особливості впливу національного характеру на формування корпоративної культури підприємств № 1 (50)
2015 Запорожан Л. П.
Феш М. С.
Деякі аспекти перспектив розвитку ВПК України № 2 (51)
2014 Запорожан Л. П.
Запорожан Ю. С.
Феш М. С.
Деякі аспекти організаційної діагностики підприємства № 4 (49)