Khamula O. O.

Year Author(s) Title Number
2015 Khamula O. O. Tasks and problems of e-commerce development as the sphere of book products sales in Ukraine № 2 (51)
2012 Khamula O. H.
Khamula O. O.
Yatsiv M. R.
Нотатки щодо створення «ідеального» інтерфейсу інтернет-магазину № 1 (38)
2011 Khamula O. H.
Khamula O. O.
Mitsenko N. H.
Організаційно-економічний механізм управління реалізацією поліграфічної продукції в інтернет-мережі № 3 (36)
2011 Khamula O. H.
Khamula O. O.
Mitsenko N. H.
Електронна та традиційна комерція: суть, зміст, спільні і відмінні риси № 4 (37)
2011 Khamula O. O.
Shvaika L. A.
Оцінювання рівня інвестиційної активності поліграфічних підприємств № 1 (34)
2010 Khamula O. O.
Shvaika L. A.
Зміна інвестиційної парадигми № 2 (18)