Сосновська О. О.

Рік Автор(и) Назва Номер
2023 Дулька О. Б.
Васюта С. П.
Сосновська О. О.
Сутність платформ соціальних мереж № 1 (66)
2022 Сосновська О. О.
ХамулаО. Г.
Аналіз впливу зовнішніх факторів на процес управління витратами на підприємстві № 2 (65)
2021 Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Планування діяльності інтернет-книгарень № 2 (63)
2020 Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Дослідження ієрархії зовнішніх факторів процесу управління маркетинговою діяльністю № 2 (61)
2019 Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Ярема О. Р.
Вплив внутрішніх факторів на процес управління маркетинговою діяльністю № 2 (59)
2016 Жидецька Х. В.
Сосновська О. О.
Сучасні проблеми управління витратами на підприємствах видавничо-поліграфічної галузі № 2 (53)