ВИПУСК № 2 (63) / 2021

ТЕХНІЧНІ НАУКИ

Луцків М. М.
Федина Б. І.
Гук І. Б.
Бубен В. Р.
Аналіз демодуляції растрового перетворення з елементами квадратної форми Детальніше
Савченко О. М. Особливості та відмінності інтерактивної електронної та друкованої книги Детальніше
Дубневич М. М.
Маїк Л. Я.
Сельменська З. М.
Голубник Т. С.
Аналіз відповідності оформлення та поліграфічного виконання газетних видань вимогам нормативної документації Детальніше
Кукура Ю. А.
Репета В. Б.
Кукура Т. Ю.
Кукура В. В.
Вплив режимів мікрорастрування флексографічних друкарських форм на якість відбитків Детальніше
Грабовський Є. М.
Борзих Т. Ю.
Методика побудови адаптивного інтерфейсу мультимедійного продукту Детальніше
Ясінська-Дамрі Л. М. Індуктивна гібридна модель кластеризації даних на основі щільнісних алгоритмів Детальніше
Батюк А. Є.
Шпотак О. В.
Концепція персональної хмари Детальніше
Шарко О.
Петрушенко Н.
Дурняк Б.
Бабічев С.
Інформаційно-ентропійна модель прийняття управлінських рішень у розвитку організаційно-технічних систем Детальніше
Лях І. Сучасний стан методів реконструкції генних регуляторних мереж Детальніше
Занько Н. В.
Писанчин Н. С.
Голубник Т. С.
Дубневич М. М.
Матриці колірних перетворень у профілях ICC Детальніше
Сабат В. І.
Драгомірова В. Т.
Розроблення системи виявлення вторгнень для захисту поліграфічних підприємств та видавництв Детальніше
Семенів М. Р.
Семенів В. В.
Математична модель поєднання кольорів у просторі ICAS Детальніше
Гілета І. В.
Гілета А. І.
Синтез моделі розроблення навчальної системи декларативного програмування Детальніше
Грабовський Є. М.
Чернова М. О.
Автоматизація процесу створення книжкової обкладинки Детальніше
Зуб Х. В. Оцінювання шансів вступу абітурієнтом ЗВО на основі моделі стекінгового об’єднання машини опорних векторів Детальніше

ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ

Гомольська В. В.
Босак І. П.
Соціально-етичний маркетинг як прогресивна концепція ведення бізнесу Детальніше
Кобрин Л. Й. Стратегії удосконалення системи управління фінансовою стійкістю підприємства Детальніше
Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Планування діяльності інтернет-книгарень Детальніше