Хамула О. О.

Рік Автор(и) Назва Номер
2015 Хамула О. О. Завдання та проблеми розвитку сфери електронної торгівлі в Україні як середовища функціонування системи реалізації книжкової продукції № 2 (51)
2012 Хамула О. Г.
Хамула О. О.
Яців М. Р.
Нотатки щодо створення «ідеального» інтерфейсу інтернет-магазину № 1 (38)
2011 Міценко Н. Г.
Хамула О. Г.
Хамула О. О.
Організаційно-економічний механізм управління реалізацією поліграфічної продукції в інтернет-мережі № 3 (36)
2011 Міценко Н. Г.
Хамула О. Г.
Хамула О. О.
Електронна та традиційна комерція: суть, зміст, спільні і відмінні риси № 4 (37)
2011 Хамула О. О.
Швайка Л. А.
Оцінювання рівня інвестиційної активності поліграфічних підприємств № 1 (34)
2010 Хамула О. О.
Швайка Л. А.
Зміна інвестиційної парадигми № 2 (18)