Khamula O. H.

Year Author(s) Title Number
2024 Дорош С. М.
Khamula O. H.
Identification of the main parameters of influence on the creation of quality AR-technology and their interac № 1 (68)
2024 Тарасов Н. А.
Khamula O. H.
Сорока Н. В.
Analysis of 3D-printing technologies and their impact on additive manufacturing processes № 1 (68)
2023 Khamula O. H.
Тарасов Н. А.
Optimizing 3D printing parameters and additive manufacturing techniques for braille production: a comparative analysis № 2 (67)
2021 Sosnovska O. O.
Khamula O. H.
Planning of online bookstore activities № 2 (63)
2020 Khamula O. H.
Конюхов А. Д.
Peculiarities of using WIKAMP platform for distance learning № 1 (60)
2020 Sosnovska O. O.
Khamula O. H.
Research of the hierarchy of external factors of the marketing activity management process № 2 (61)
2019 Khamula O. H.
Sosnovska O. O.
Yarema O. R.
Influence of internal factors on the marketing management process № 2 (59)
2016 Khamula O. H.
Ternovyi A. M.
Vasiuta S. P.
Mathematical model optimization of criteria hierarchy of quality impact of multimedia with videocontent № 1 (52)
2015 Khamula O. H.
Yatsiv M. R.
The Visual Function Screening Diagnostics information system № 1 (50)
2015 Khamula O. H.
Vasiuta S. P.
Yatsiv M. R.
Mathematical model structure of hierarchical standards influencing the design quality of electronic editions for children with paropsis № 2 (51)
2012 Khamula O. H.
Khamula O. O.
Yatsiv M. R.
Нотатки щодо створення «ідеального» інтерфейсу інтернет-магазину № 1 (38)
2012 Khamula O. H.
Vasiuta S. P.
Роль веб-типографіки для оформлення тексту електронних видань № 2 (39)
2011 Khamula O. H.
Khamula O. O.
Mitsenko N. H.
Організаційно-економічний механізм управління реалізацією поліграфічної продукції в інтернет-мережі № 3 (36)
2011 Khamula O. H.
Khamula O. O.
Mitsenko N. H.
Електронна та традиційна комерція: суть, зміст, спільні і відмінні риси № 4 (37)
1999 Khamula O. H. Методи вимірювання вологості паперу № 1