Босак І. П.

Рік Автор(и) Назва Номер
2020 Гомольська В. В.
Босак І. П.
Ефективність маркетингу: підходи та критерії № 1 (60)
2019 Босак І. П.
Гомольська В. В.
Підприємницький успіх: суть, складові та фактори забезпечення № 1 (58)
2018 Босак І. П. Тенденції розвитку соціального підприємництва в Україні № 1 (56)
2017 Босак І. П. Соціальне підприємництво: основні ознаки та особливості розвитку № 1 (54)
2016 Босак І. П. Теоретичні аспекти внутрішнього економічного механізму підприємства № 1 (52)
2014 Босак І. П. Франчайзинг як форма організації підприємницької діяльності № 4 (49)
2012 Босак І. П. Класифікація та оцінка факторів ціноутворення № 2 (39)
2011 Босак І. П. Ринкові чинники формування та механізми управління цінами № 2 (35)
2010 Босак І. П.
Турко О. І.
Інформація — основа розвитку підприємства № 2 (18)
2005 Босак І. П. Маркетинговий підхід до процесу формування ціни на підприємстві № 1 (8)
2004 Босак І. П.
Кобрин Л. Й.
Особливості ціноутворення на інноваційну продукцію № 7
2004 Босак І. П.
Кобрин Л. Й.
Інноваційне підприємництво: характеристика та проблеми організації в умовах ринку № 7
1999 Босак І. П. Дослідження світлостійкості барвників алюмінієвої поверхні у виробництві шильдів № 1
1999 Босак І. П. Фарбування поверхні алюмінію для шильдів № 1