Гомольська В. В.

Рік Автор(и) Назва Номер
2023 Гомольська В. В.
Босак І. П.
Маркетингові механізми реалізації соціальної відповідальності бізнесу № 1 (66)
2022 Босак І. П.
Гомольська В. В.
Вплив маркетингових досліджень щодо забезпечення ефективності функціонування підприємств № 1 (64)
2021 Босак І. П.
Гомольська В. В.
Організаційно-економічний механізм забезпечення підприємницького успіху підприємства № 1 (62)
2021 Гомольська В. В.
Босак І. П.
Соціально-етичний маркетинг як прогресивна концепція ведення бізнесу № 2 (63)
2020 Гомольська В. В.
Босак І. П.
Ефективність маркетингу: підходи та критерії № 1 (60)
2019 Босак І. П.
Гомольська В. В.
Підприємницький успіх: суть, складові та фактори забезпечення № 1 (58)
2018 Гомольська В. В. Спеціальні економічні зони: зарубіжний досвід формування і функціонування № 2 (57)
2017 Гомольська В. В. Особливості інноваційного маркетингу на регіональному рівні № 2 (55)
2016 Гомольська В. В. Процес громадського відтворення: новий погляд № 1 (52)
2015 Гнатюк Я. І.
Гомольська В. В.
Актуальні питання формування інформаційної економіки № 1 (50)
2012 Гомольська В. В.
Палига Є. М.
Методика відбору перспективних угод щодо злиття і поглинання компаній № 4 (41)
2011 Гомольська В. В. Корпоративна стратегія як запорука ефективності корпоративного управління № 2 (35)