Hirniak O. M.

Year Author(s) Title Number
2023 Hirniak O. M. Small business incubators as a form of its institutional support № 1 (66)
2021 Hirniak O. M. Paradigm of management and marketing aspects in modern entrepreneurship of publishing and printing industry № 1 (62)
2019 Hirniak O. M.
Lazanovskyi P. P.
Management professionalism and its impact on reducing the enterprise bankruptcy risk № 2 (59)
2017 Hirniak O. M.
Lazanovskyi P. P.
Forecasting and analysis of economic decisions № 1 (54)
2017 Hirniak O. M.
Lazanovskyi P. P.
Stetsiv L. P.
Risks in publishing business activity: financial, economic, social and psychological aspects № 2 (55)
2017 Hirniak O. M.
Lazanovskyi P. P.
Modern approaches to organizing the manager’s work № 2 (55)
2016 Hirniak O. M. Motivation of work in the heritage of M. Tuhan-Baranovskyi, its modern development and practical application № 2 (53)
2016 Hirniak O. M.
Lazanovskyi P. P.
Management of personnel time in operations management № 2 (53)
2014 Hirniak O. M. Оптимізація господарських рішень поліграфічного підприємства на основі оцінки ризиків № 4 (49)
2011 Hirniak O. M.
Holovatska L. V.
Мотиваційний механізм маркетингу у видавничо-поліграфічному комплексі, фактори впливу на нього № 2 (35)
2008 Hirniak O. M.
Panchyshyn T. V.
Значущість стратегічного маркетингу планування для розвитку підприємства та методики проведення його аналізу № 2 (14)
2007 Hirniak O. M.
Shust I. V.
Удосконалення організаційних структур управління у ВПК № 1 (11)
2006 Hirniak O. M. Економічна ефективність менеджменту: суть, методичні аспекти її визначення № 2 (10)
2001 Hirniak O. M. Удосконалення організаційних структур управління та їх нормативної бази № 4