Гірняк О. М.

Рік Автор(и) Назва Номер
2023 Гірняк О. М. Інкубатори малого бізнесу як форма його інституційної підтримки № 1 (66)
2021 Гірняк О. М. Парадигма аспектів менеджменту та маркетингу в сучасному підприємництві видавничо-поліграфічної галузі № 1 (62)
2019 Гірняк О. М.
Лазановський П. П.
Професіоналізм у менеджменті і його вплив на зменшення ризику банкрутства підприємства № 2 (59)
2017 Гірняк О. М.
Лазановський П. П.
Прогнозування та аналіз господарських рішень (ГР) № 1 (54)
2017 Гірняк О. М.
Лазановський П. П.
Стеців Л. П.
Ризики у видавничому підприємництві: фінансово-економічні та соціально-психологічні аспекти № 2 (55)
2017 Гірняк О. М.
Лазановський П. П.
Сучасні підходи до організування праці менеджера № 2 (55)
2016 Гірняк О. М. Мотивація праці у спадщині М. Тугана-Барановського, її сучасний розвиток і практичне застосування № 2 (53)
2016 Гірняк О. М.
Лазановський П. П.
Керування часом персоналу в операційному менеджменті № 2 (53)
2014 Гірняк О. М. Оптимізація господарських рішень поліграфічного підприємства на основі оцінки ризиків № 4 (49)
2011 Головацька Л. В.
Гірняк О. М.
Мотиваційний механізм маркетингу у видавничо-поліграфічному комплексі, фактори впливу на нього № 2 (35)
2008 Гірняк О. М.
Панчишин Т. В.
Значущість стратегічного маркетингу планування для розвитку підприємства та методики проведення його аналізу № 2 (14)
2007 Гірняк О. М.
Шуст І. В.
Удосконалення організаційних структур управління у ВПК № 1 (11)
2006 Гірняк О. М. Економічна ефективність менеджменту: суть, методичні аспекти її визначення № 2 (10)
2001 Гірняк О. М. Удосконалення організаційних структур управління та їх нормативної бази № 4