Хамула О. Г.

Рік Автор(и) Назва Номер
2024 Дорош С. М.
Хамула О. Г.
Виокремлення основних параметрів впливу на створення якісної AR-технології та їх взаємовплив № 1 (68)
2024 Тарасов Н. А.
Хамула О. Г.
Сорока Н. В.
Аналіз технологій 3D-друку та їх вплив на процеси аддитивного виробництва № 1 (68)
2023 Хамула О. Г.
Тарасов Н. А.
Оптимізація параметрів 3d-друку та адитивних технологій виробництва для шрифту Брайля: порівняльний аналіз № 2 (67)
2021 Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Планування діяльності інтернет-книгарень № 2 (63)
2020 Хамула О. Г.
Конюхов А. Д.
Особливості використання платформи для дистанційної освіти WIKAMP № 1 (60)
2020 Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Дослідження ієрархії зовнішніх факторів процесу управління маркетинговою діяльністю № 2 (61)
2019 Сосновська О. О.
Хамула О. Г.
Ярема О. Р.
Вплив внутрішніх факторів на процес управління маркетинговою діяльністю № 2 (59)
2016 Васюта С. П.
Терновий А. М.
Хамула О. Г.
Оптимізація математичної моделі ієрархії критеріїв якості мультимедійних видань з відео контентом № 1 (52)
2015 Хамула О. Г.
Яців М. Р.
Інформаційна система «Скринінг-діагностика зорових функцій» № 1 (50)
2015 Васюта С. П.
Хамула О. Г.
Яців М. Р.
Побудова математичної моделі ієрархії факторів впливу на якість проектування електронних видань для дітей з вадами зору № 2 (51)
2012 Хамула О. Г.
Хамула О. О.
Яців М. Р.
Нотатки щодо створення «ідеального» інтерфейсу інтернет-магазину № 1 (38)
2012 Васюта С. П.
Хамула О. Г.
Роль веб-типографіки для оформлення тексту електронних видань № 2 (39)
2011 Міценко Н. Г.
Хамула О. Г.
Хамула О. О.
Організаційно-економічний механізм управління реалізацією поліграфічної продукції в інтернет-мережі № 3 (36)
2011 Міценко Н. Г.
Хамула О. Г.
Хамула О. О.
Електронна та традиційна комерція: суть, зміст, спільні і відмінні риси № 4 (37)
1999 Хамула О. Г. Методи вимірювання вологості паперу № 1